رادیو پراکلز

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : negin بازديد :2287
رادیو پراکلز

دسته: GOT7,News,,
تاريخ ارسال:چهار شنبه 20 خرداد 1395 ساعت:
رادیو پراکلز

 

سال 2015 برای گات سون سال بسیار پرکار و البته بسیار موفق بود. در آسیا حضور بسیار موفقی داشتن.حضور جکسون در چین و بم بم در تایلند باعث شده اونها به بحث داغی در این کشورها تبدیل بشند.اونها با دریافت جایزه بهترین گروه تازه کارSeoul music award  ودر یافت جوایز best new Artist  و China Goodwill Star Award  از Golden diskو علاوه بر این فن میتینگ های بسیار موفقی که در کشورهای چین و تایلند و سنگاپور و فیلیپین و همچنین تور ژاپنی که برگذار کردنداونها رو به Top #5 گروههای کره ای تبدیل کرد.

گات سون در تاریخ 10 ژوئن 2015 دومین سینگل ژاپنی خودشون رو به اسم love train منتشر کردند این آهنگ در چارت oricon رتبه ی 4# رو بدست آورد و به خاطر رقص و تم شاد موزیک ویدیو این آهنگ با استقبال خوبی مواجه شد و در همون زمان گات سون فن میتینگ های خودش رو در شهرهای توکیو و اوساکا ی ژاپن برگزار کرد.

پس از آن گات سون سومین مینی آلبوم خودش رو به نام just right  در 13 جولای با موزیک ویدیوی به همین نام منتشر کرد که موضوع این موزیک ویدیو و ترانه ی اون درمورد پسریه که به دوست دخترش اعتماد بنفس و انرژی میده که همینطوری که هست زیبا و دوست داشتنیه و نیاز به دست کاری چهرش نداره و این موزیک ویدیو در کمتر از 12 ساعت تعداد بازدید کنندهاش به 1 میلیون رسید و در حال حاضر پربازدید ترین موزیک ویدیوی کمپانی JYP هستش با بیشتر از 47 میلیون بازدید.آهنگ just right  در چارت دیجیتال بیلبورد برای 2 هفته ی متوالی رتبه ی 3# رو داشت.

در 23 سپتامبر گات سون سومین سینگل ژاپنی خودش رو به اسم laugh laugh laugh  و در کنارش  be my girl رو منتشر کرد. که در همان روز انتشار 14 هزار نسخه از این آهنگ بفروش رفت و این سینگل به رتبه ی اول چارت oriconدست پیدا کرد.

گات سون تنها بعد از گذشت 1 ماه از جاست رایت در 29 سپتامبر چهارمین مینی آلبومکره ای خودش رو به اسم  MAD با موزیک ویدیویی به نام “if you do” منتشر کرد که برخلاف همیشه که ظاهری مهربون داشتند و باعث شده بود به آیدل های دوست پسر معروف بشن، اینبار با یک تم تاریک و بسیار قوی برگشتند که بااینکه ظاهر همیشکی اونها خیلی متفاوت بود اما شدیدا مورد تمجید و تعریف فن ها قرار گرفتند و به رتبه ی 1#  چارت آیتون در 6 کشور دست یافت و با این کامبک تونستند برای اولین بار در برنامه ی the show برنده شوند و برای 3 هفته متوالی در این موزیک شو برنده شدند.

و همینطور در 23 نوامبر ری پکیجی از این آلبوم به نام MAD winter edition  به همراه موزیک ویدیویی برای آهنگ  confession song یا "آهنگ اعتراف" منتشر کردند.که نکته جالب این آهنگ موزیک ویدیو ساده و درعین حال شیرین اون بود که در اون اعترافات واقعیه دانش آموزان دبیرستانی  که میخواستن بهم اعتراف به عشق کنن و از گات سون درخواست کرده بودند که در اینکار بهشون کمک کنهرو نشون میداد. و در این ری پکیج  جی بی (Def Soul) آهنگ سازی ترانه یevery day  رو انجام داده بود.

و پس از اون گات سون پروژه ی به مقصد رسوندن اعترافات رو برگزار کردند و از فن ها خواستند که اگر برای اعتراف به عشق و دوست داشتن و یا قدر دانی از همسر،دوست،معلم ... دچار مشکل هستند برای گات سون نامه بنویسن و اونها به کمشون میان و اعتراف کردن رو برای اونها آسونتر میکنند.و برای این پروژه به مراسم عروسی و چند مدرسه ی دیگه که درخواست داشتند رفتند.

تاریخ 3 فوریه اولین آلبوم کامل ژاپنی خودشون رو به نام Mori ↑ Gatteyo منتشر کردند که تایتل ترک اون ساخته ی وویونگ از 2pm بود و آهنگ so lucky  این آلبوم ساخته jun.k  از 2pm بود. و با این آلبوم رتبه ی دوم رو در چارتoricon  کسب کردند. گات سون تور ژاپن رو 21 ژانویه از ساپورو شروع کردند.و بعد در اوساکا،توکیو،ناگویا،فوکوکا و ماکوهاری اجرا داشتن.یعنی جمعا 11 کنسرت در 6 شهر برگزار کردن.

آخرین روز کنسرت هم در 26 ناحیه و 31 سالن سینما نمایش داده شد تا طرفدارایی که نتونستن بلیط بخرن و کنسرت برن،بی نصیب نمونن.

گات سون در جشنواره های آخر سال جوایز زیادی دریافت کردند از جمله:

جایزه new Asian group award  از youku night awards

جایزه  Asia style best influence group از fashion power awards

 جایزه best Korean newcomer  از v chart award

جایزه ی Most Promising Newcomer Award (Overseas Category) از 15th Top Chinese Music Festival

جایزه Popular Asian Artist of the Year از SEED Awards

و همینطور Chinese Netizen Popularity Award از SBS Awards Festival

 

در طول این سال هریک از اعضا در برنامه های مختلفی شرکت داشتند و گروه به ویژه جکسون همیشه بین کشور های کره و ژاپن و چین در پرواز بودند.جونیور در این سال در سریال "عشق من اوندونگ" مهارتهای بازیگری خودش رو نشون داد برای بازی در فیلم  snow flake  برای بازی در نقش اصلی انتخاب شد.و همچنین جونیور به همراه بم بم در  M!Countdownمجری بودند. جکسون در ورژن چینی برنامه ی "please take care of my refrigerator" شرکت کرد و قدرت خودش رو در چین اثبات کرد.در حال حاظر اون در شبکه ی Hunan tv در برنامه ی "Sunday Is Tasty" حضور پیدا کرده که نشون میده چه برنامه ی کاری شلوغی داره و دائما باید در حال پرواز باشه و همینطور مجری برنامه موزیک شو  Inkigayo نیز هست. و همینطور به همراه بم بم در برنامه ی "خانه ی دوست من کجاست" که در تایلند ضبط میشه حضور دارند.

 GOT7 در شبکه ی NHK که یک کانال آموزشی هستش به عنوان معلم های کره ای انتخاب شدند و این بهشون فرصتی میده که بیشتر با فن های خودشون در ارتباط باشند.

 

 اونها به زودی آلبوم جدید خودشون رو در تاریخ 21 مارس به نام flight log : departureمنتشر میکنند که در ساخت این آلبوم اعضا نقش پررنگی دارن و یکی از تایتل ترک های این آلبوم ساخت جی بی لیدر گروه هستش و سایر آهنگا توسط اعضای گروه آهنگسازی شده و لیریک نوشته شده و young.k از  day6  هم در لیریک نویسی این آلبوم نقش داشته. بعد از آن got7  اولین کنسرت سولوی خودشون رو به نام "پرواز بر سئول" برگزار میکنند بلیطهای کنسرت سئول پیشفروش شده و در عرض 10 ساعت تمام 14 هزار بلیط فروخته شد. و پس از آن تور آسیایی خود را در کشورهای "چین، ژاپن، تایلند، سنگاپور" آغاز میکنند. و به تازگی خبر از تور ایالات متحده خودشون رو به اسم “FLY IN USA” در تابستان دادند و در شهرهای"دالاس،شیکاگو،نیویورگ، آتلانتا و لوس آنجلس" تور کنسرت های خودشون رو برگذار میکنند.

 

 


بخش نظرات
اين نظر توسط رها در تاريخ 1395/9/25/4 و 0:10 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام. این جایزه هایی ک گفتی فیلم هاش هس که بشه دانلود کرد؟
پاسخ: بعضیاش هست.توی یوتیوب سرچ کنید


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 2
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 2
بازديد ماه بازديد ماه : 1024
بازديد سال بازديد سال : 8654
بازديد کلي بازديد کلي : 164450

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.16.212.99
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود